Košík Košík0

Váš nákupní košík neobsahuje žádné zboží.

Vše o nákupu

Filtrování

Vážení zákazníci,
v této části najdete podrobný návod, jak na našem e-shopu ABCtoys.cz jednoduše nakupovat.

 1.Jak nakupovat

2. Platební podmínky

3. Dodací podmínky

4. Reklamace a vrácení zboží

 

  1. ABCtoys.cz
  2. Jak nakupovat


    Poté, co jste prošli naším obchodem a máte vybrané zboží, přejděte do nákupního košíku. Jednoduchým kliknutím na ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu prohlížeče.
  3. krok

    Vybrané zboží vložíte do košíku jednoduše kliknutím na tlačítko "Koupit"

    V pravém horním rohu vidíte v tabulce  náhled košíku, který se zaktualizuje vždy, když do něj něco vložíte - počet položek a cena celkem. Cena zboží vždy obsahuje DPH stanovené zákonem.

    Obsah svého košíku můžete zobrazit kliknutím na ikonku "KOŠÍK" v horní liště stránek.
    V nákupním košíku máte možnost měnit počet kusů jednotlivých produktů nebo je z košíku vyjmout, či celý obsah košíku vyprázdnit.

    -    Výběr způsobu dopravy ( bude Vám nabízen podle hodnoty a charakteru Vašeho zboží v košíku )

    -    Vybrat způsob platby ( bude Vám nabízen mimo jiné také podle zvoleného typu dopravy )
     
    2. krok   

    Sdělíte nám Vaše osobní údaje -  fakturační či doručovací adresu, e-mail a telefon. Můžete nám napsat případně doplňující informace do "Poznámky k objednávce".

    UPOZORNĚNÍ:   Bez telefonického kontaktu (nejlépe mobil) nebude Vaše objednávka vyřízena.
      
    3. krok    

    Po závazném objednání Vám bude vždy odeslán na Vámi zadanou e-mailovou adresu potvrzovací e-mail obsahující souhrn objednaného zboží.

    Zboží z naší nabídky můžete objednat i jiným způsobem:
      


Telefonicky
na čísle: 734 153 843 v době po-pá 8-16 hod.Po uvedené době, můžete nechat zprávu na našem záznamníku
 
e-mailem na adrese:info@abctoys.cz


UPOZORNĚNÍ:   Bez telefonického kontaktu (nejlépe mobil) nebude Vaše objednávka vyřízena.
 

Storno objednávky je možné provést emailem nebo telefonicky na uvedeném čísle. Storno objednávky lze provést pouze tehdy, nebyla-li objednávka již expedována.

  

  1. Platební podmínky

    V našem internetovém obchodě lze momentálně využívat tyto způsoby platby:

    • ČP Balíkovna, Česká pošta: příplatek +49 Kč
    • GLS, Zásilkovna,  Geis výdejní místa: : příplatek + 39 Kč

    Platba předem - převod

    Platba předem - kartou on line (Go pay)

    Ceny dopravy:

    Nad výši objednávky 2000 Kč: ZDARMA

    Výdejny: PPL, Balíkovna, Zásilkovna nad 1499 Kč zdarma

    Česká Pošta Do Balíkovny  (do 1499 Kč)  99 Kč
    Česká Pošta Do Ruky  (do 1499 Kč) 139 Kč
    Česká Pošta Na Poštu (do 1499 Kč) 129 Kč
    PPL (do 1499 Kč) 119 Kč
    GLS (do 1499 Kč) 139 Kč
    Zásilkovna (do 1499 Kč) 79 Kč
    Zásilkovna DOMŮ 129 Kč
    GLS doručení do SR (do 1499 Kč) 169 Kč
    Příplatek za dobírku (všichni dopravci) (do 1499 Kč) 30 Kč


    U výrobků značky STEP2 je doprava zdarma až od 3000 Kč
    U nadrozměrných zásilek (velké šlapací traktory, zahradní domečky, skluzavky) neplatí DOPRAVA ZDARMA ! 

     

    UPOZORNĚNÍ PŘI PLATBĚ NA DOBÍRKU:

    Prosíme, abyste si toto objednané zboží vyzvedli. Pokud by se tak nestalo a balíček by se nám vrátil zpět, tak prosím mějte na mysli, že vám budou následně účtovány náklady na poštovné, obalový materiál a práci skladníka - celkem ve 250 Kč. Upozorňujeme, že když se Vám zboží nebude líbit, máte právo nám ho ve lhůtě 14 dnů vrátit nepoužité a v původním obalu zpět. Pak Vám bude vrácena z naší strany celá částka za celou objednávku.

  1. Dodací podmínky 

    Zboží na našem eshopu může mít několik druhů dostupností:

    SKLADEM

    Zboží máme skladem v našem hlavním skladu a expedujeme obrate, nejpozději do 24 hodin

    DORUČÍME DO 3 - 5 PRACOVNÍCH DNŮ

    Zboží je skladem u našeho dodavatele, na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO MAX 5 PRACOVNÍCH DNŮ

    DORUČÍME DO TÝDNE

    Zboží je skladem u našeho dodavatele, na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO TÝDNE

    DORUČÍME DO 2 TÝDNU - SKLADEM U DODAVATELE

    Zboží je skladem u našeho dodavatele mino ČR. Na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO MAX 2 TÝDNŮ

    EXTÉRNÍ SKLAD V EU - DORUČÍME DO 14 - 21 DNŮ

    Zboží je skladem u našeho dodavatele mino ČR. Na základě vaší objednávky ho objednáme a jakmile nám ho dodavatel dodá, vaši objednávku vyexpedujeme. ZBOŽÍ OBDRŽÍTE DO MAX 2 TÝDNŮ



    Pokud objednáte v našem internetovém obchodě zboží, u kterého je uvedena informace SKLADEM, odešleme zásilku z našeho skladu nejpozději druhý den (NEPLATÍ V MĚSÍCÍCH LISTOPAD AŽ PROSINEC. V TĚCHTO MĚSÍCÍCH MŮŽE DOJÍT K PRODLOUŽENÍ DODACÍ DOBY) - potvrzení Vaší objednávky obdržíte v el. podobě. Pokud objednávka obsahuje titul u kterého je uvedena informace ,,NA OBJEDNÁVKU,, bude kompletně vyexpedována až po jeho naskladnění (v tomto případě, může dojít k prodloužení expediční doby až na 3 týdny).


    Snažíme se, aby informace o dostupnosti zboží  byla vždy aktuální a proto tuto informaci aktualizujeme každou hodinu. Může se však stát, že poslední kus zboží ve stejný okamžik zakoupí i jiný zákazník, proto Vám doporučujeme sledovat stav objednávky prostřednictvím svého účtu.


    Informaci o důvodu nedodání zboží Vás budeme telefonicky, nebo e-mailem kontaktovat.


    Nekompletní objednávka - V případě, že platíte předem, ale zboží v objednávce Vám nemůžeme dodat kompletní, protože není dostupný ani u dodavatele, zašleme Vám přeplatek při expedici zboží převodem na Váš účet.

     
    Způsoby dopravy:

    ČP (Balík do ruky)
    doručení zásilky poštovní službou obvykle do druhého pracovního dne (při objednávce do 11. hodiny). Zásilku můžete sledovat na www.cpost.cz ( číslo zásilky obdržíte v el. podobě).
    Máte-li při přebírání na poště pochybnosti o obsahu balíku (poškozený karton či páska), zkontrolujte za přítomnosti pracovníka pošty zboží s dodacím listem. Dodatečnou reklamaci obsahu zásilky můžete provést u dodací pošty do dvou pracovních dnů od převzetí. Po zjištění závad je pošta povinna sepsat zápis o uplatnění nároku za škodu.

    PPL
    doručení zásilky trvá obvykle do druhého pracovního dne (při objednávce do 11. hodiny). Zásilku můžete sledovat na www.ppl.cz (číslo zásilky obdržíte v el. podobě).
     
    OSOBNÍ ODBĚR
    zboží si můžete vyzvednout na našich výdejních místech Geis Point obvykle do třech pracovních dnů - pokud je zboží ve chvíli objednání skladem, v opačném případě to bude nejpozději do 3 týdnů, v obou případech budete k vyzvednutí vyzváni SMS zprávou přímo Vámi zvolenou výdejnu (nezapomeňte proto uvést své telefonní číslo!).

       
  2. Reklamace 2023 → Na co máte nárok od 6. ledna 2023

  3. Reklamace a vrácení zboží


    Kupující má právo od uzavřené kupní smlouvy jednostranně odstoupit a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce a to ve lhůtě 14-ti kalendářních dnů od převzetí zboží od prodávajícího. Budeme však velmi rádi, když nám svůj důvod uvedete a chceme své služby a nabídku stále zlepšovat. V takovém případě si prodávající a kupující vrátí veškerá plnění, která si dle uzavřené kupní smlouvy vzájemně poskytli. Při vrácení peněz za zakoupené zboží  složenkou, bude částka je ponížena o náklady složenky. V ostatním se použijí příslušná ustanovení zákona na ochranu spotřebitele a občanského zákona a zejména ustanovení § 53 citovaného zákona. Poštovné za vrácení zboží hradí kupující. 
  4. Musím zboží vrátit v nepoškozeném obalu?

    Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má MALL.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

    Co když se zboží při používání poškodilo?

    Výrobek můžete vrátit i pokud je částečně poškozen, v takovém případě však budeme mít právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením.

    Co když vrátím zboží nekompletní, např. bez příslušenství?

    Abyste při vrácení zboží dostal zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží kompletní, tedy včetně všeho příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. Pokud například vrátíte telefon bez sluchátek, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.


    reklamaci zjištěné vady lze uplatnit telefonicky v zákaznickém servisu na čísle 245 009 227 (v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hod) nebo zaslat zboží včetně dodacího listu poštou (NE NA DOBÍRKU) na adresu:
    ABC toys - reklamace, Gorkého 805, 339 01 Klatovy

     
    kupující je povinen provést kontrolu, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud kupující po převzetí zásilky zjistí skrytou vadu, prosíme o oznámení této skutečnosti bez odkladu odesílateli.

     
    při obdržení odlišného zboží z důvodu chybného zadání objednávky prodávajícím má zákazník právo na výměnu za správné zboží bez účtování poštovních poplatků. V případě, že nebude porušený ochranný obal u audio a video nahrávek.(CD, DVD, BD,atd)

        
    jedná-li se o neodstranitelnou vadu zboží, má zákazník nárok buď na výměnu věci za bezvadnou nebo na finanční vyrovnání

     
    uznána nebude reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného užívání, nekvalitní přehrávací mechaniky nebo nebyly dodrženy stanovené parametry PC pro instalaci a užívání CD-ROM + PC DVD ROM*
     
      
    Záruční lhůta poskytovaná na veškeré zboží je dle zákona min. 2 roky. Pokud není uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

    Při vrácení peněz za zakoupené zboží  složenkou, bude částka je ponížena o náklady složenky.
     
    Více informací a úplné znění Reklamačního řádu viz Obchodní podmínky.